2015. január 1., csütörtök

13.Rész
Mult héten jelentkeztem most vasárnap négy óra van.5re kell kimenjünk Martin elé a reptérre.Az idő kezd beborulni már hétfőn is esett az eső éjszaka majd szerdától ez rendszeressé vált.Csütörtökön volt a táncpróba ahol már keményen próbálunk.Alessia szerint a legügyesebb Lisa meg én.Lisa kedves lány és sokkal ügyesebb minenkinél.Azon az órán bejelentette ,hogy a többiek  háttértáncosok lesznek én és Lisa pedig elöl,ő lesz a főszerepben és én ennek örülök mert megérdemli.Minden nap beszéltünk Martinnal legtöbbet velünk Lexel meg velem Lexát Lendrának hívja engem  meg Lilnek.Gyorsan kikellett neki találnunk egy nevet ezért ő Mart lett végül elvetettük és csak simán Martin maradt.Szombaton átmentem Tomhoz minecraftozni.Elköltöztettem egy másik helyre.Nem tudok minecraftozni de Tom megengedi ,hogy én keressem meg a "tökéletes helyet".Laila addig elment az anyukájával  vásárolni.Most anyu hívott ,hogy zúzzak le mert itt hagynak.Most csak elmentem de mikor lesz időm írom tovább.
November 2
Ááá rég írtam megint de Martin nagyon sok dolgot hozott magával,begyorsult a tanulás is meg minden.Amikor kimentünk a reptérre egy magas,néger nő mellett egy szemüveges férfi állt közöttük Martin egy bőröndöt fogott.Anyuék váltottak pár szót a nővel aki a szomszéd volt utána beültünk egy kávézóba a szemüveges férfi meg anyuék elvoltak a apírokkal mi meg elkéredzkedtünk és elmentünk szétnézni a reptéri kaják között ahol vettünk is egy-egy tányér akármit.Martin meg én csirkehúsos rizset ettünk,Lexa pedig salátát.A gyerek enyhén kép mániás ezért összeillik Lexával meg sokat eszik ezért velem.Martin 5 évesen(!!) gördeszkázikk igaz ,hogy csak a nagyon alapokat tudja de azt profin.Mikor mentünk vissza anyuékhoz kellett neki csinálni még egy képet ami szerinte "végre jó lett"
 
Amikor visszatántorogtunk a felnőttekhez akkor Martin Lexa nyakában ült és az én kezemet fogta elkaptam ahogyan az ellenőr (Sam) fején átsuhant egy mosolyszerüség.Sam elindult a hotelja felé mi meg haza.Martin a szobámban helyezkedett el egyelőre meg Lexa is átjött majd két matracot összehúzva vetettük meg az ágyat.Másnap Sam látogatott meg minket mármint a házunkat aztmondta minden oké úgyhogy ő megy Hamburgba a rokonjaihoz ez délután volt amikor mindenki otthon volt.Kedden elmentem lovagolni Aidanen Tommal.Este mikor edzettem bejött Martin és beszélgettünk szomorúvolt a családja miatt de egyben boldog mert nagyon szeret tt lenni.
-Martin szeretnéd ,ha kivinnélek holnap Roxanahoz?-kérdeztem elé tédelve és a csillogó szemeit fürkészve.
-Félek a lovaktól.
-Én is féltem de Roxitól nem kell tényleg.
-Inkább sétálni menjünk az erdőbe kérlek.
-Pacsit.Én is oda akarok menni inkább.-mosolyogtam rá a tenyeremet felé tartva.
Reggel felébredtem és felvettem egy vékony színes cicanadrágot egy piros trikóval rá meg egy kötött szvettert.Anyu meg Apu már el voltak menve Alexandra épp akkor lesett be Martin szobájába mikor kijött intett és ment vissza a  saját territóriumába.Az órák unalmasak,az emberek unalmasak kivéve Lailát,a tanárok unalmasan beszéltek és hasonló unalmas dolgok voltak az iskolában.Mikor kiértem Lexa állt a kapu előtt Martint fogva az egyik kezében.
-Hú Lil ma elkell menjek,egy barátomhoz mert kiállítást rendez és két napig ott leszek.-kezdett hadarni és gesztikulálni.Napszemüvegben volt mert nagyon sütött a nap meg egy pólóban a nadrágjára nem emlékszek.
-Na jó most ez így oké de holnap délelőtt?-meresztettem a szememet.
-Nem tom Lil valamit kitalálsz na szia.-intett.
Martin megfogta a kezem,Laila is jött úgyhogy másik oldalról meg ő fogta meg a mancsát és így indultunk haza.Mikor átértünk az egyik úton nevetést hallottam a hátunk mögül.Hátra fordultam és ott állt a szőke...lány az osztályból (Anne) meg a hárpia a vörös hárpia Regina Rose az a kócos hajú...na jó befejeztem.
-Nafene.Már gyereked is született Lillyke?-kérdezte rég nem látott Rózsika.
-Esetleg valami problémád van mókuskám?-fordultam hátra mosolyogva.
-Utálom ha kérdéssel válaszolsz.De valószinűleg ez a gyerek valahonnan kóreából látogatott el ide hozzád a nyominger Lillyhez a béninger   házatokba.
-Nem kóreai nemtudom honnan szeded...-kezdtem de meglepetésemre Martin fojtatta.
-Na idefigyelj aranyom nem vagyok kóreai de te valószínüleg az vagy ezzel a fura izével a szemed körül tisztára úgy nézel ki.És most valamit magyarázz el nekem.Mi az a béninger?Ó megvan valószínűleg valami kóreai szó.Na szia szerelmetes bogárkám ha találkozunk még odaadom a féltett kígyóbőrömet.Szeretlek aranycsengettyűm.-integetett felé merthogy közben befordultak egy utcába.Laila meg én könnyeztünk a röhögéstől kérdeztük hogy honnan szed ilyeneket.
-Anya a női magazinokból olvasott nekem esti mesét ahol rendszeresen hallható volt egy-egy "elküldelekafánkbamertúgyvankedvem" cikk.Leraktuk a táskáinkat meg elvettük a deszkáinkat(én meg Martin) és elindultunk az utcán lefele az erdő irányába.Az út tele volt levelekkel ezért nem tudtunk a kerekeken gurulni de Laila azt mondta akar valamit mutatni nekünk amin kifogunk akadni de mindegy.Rögtön elkezdtük faggatni de sajnos ez csak ahhoz vezetett ,hogy egyál.talán nem beszélt...csak 10 perc után. A gyönyörű napos idő miatt felhajtottam a nadrágot és fenomenális dolgot fedeztem fel.A nadrágom belsejére farmer anyag volt festve és olyan volt mintha egy farmersort lenne rajtam.Ezt a nadrágot tegnap kaptam Leentől mert neki kicsi volt Tom hozta el.Laila idadta a napszemüvegét így menőbb lettem Martinnak meg volt egy kistáskája csupa jó dolgokkal mint például az ő napszemüvege,csoki,keksz,víz és ennyi.A fák kezdtek ritkulni és egyre több fény árult a retinámba.Mikor közelebb értünk alig httem el.Egy óriási tó volt nem is láttam a másik végét rajta egy kicsi fa tákolmánnyal legalábbis a szélén az volt.Martin rögtön elkezdte ,hogy neki kell kééééép meghogy csináljunk közösképeet Liiil légysziiiii.Kisült egy jó meg neki is.Talált egy üres  pepsis poharat,odarakta maga mellé ráült a deszkámra és lőtt neki egy képet a fotósunk.Bebiggyesztem a közösünket.Kicsit levágódótt a fejem de van ez így.z effekt miatt bénák a fényviszonyok!
Haza mentünk és közben rájöttem ,hogy milyen okos is vagyok.Amber Laurát mindin Leennél hagyja mert ő nem dolgozik.Nagyon jól kijönne Martin Larával mikor bedobtam az ötletet Martinnak az úton felcsillant a szeme(amúgy nem hiszem mert nem láttam de lehet ,hogy megcsillant)kérdezte hogy hány éves,milyen színű a haja,Tud-e deszkázni,meg-e taníthatja stb.
-Martin.Majd mikor hazaérünk felhívom és megbeszélitek oké?
-Ó meg még mit nem!Ma nincs leckéd mert kedd van.Laila mondta ő meg többet tanul mint te és neki jobban hiszek mint neked Lil.3 óra van azthiszem vagyis az anyukádék majd 2 óra múlva jönnek haza Lendra elment hajat festetni...-sorolta.
-Hogymiii?Hajat festetnii?-kérdeztem felháborodva.
-Nem csak nyelvbotlás volt.Por favor az a lényeg,hogy elmegyünk Laurához és megismerem.
-Hirtelen spanyolo lettel senior?-néztem le rá a kezét fogva.
-Ya seniorita-bólintott nevetgélve.Végülis nem rossz ötlet mert Martin olyan mint egy nonstop bolt folyton aktív.Mikor odaértünk mondtam a fiúnak ,hogy ne próbálja megtanítani deszkázni mert még ő sem tud szóval...Benyitottam Tomhoz aki éppen nem volt a szobájában.Laura sem volt az övében ezért bementünk a konyhába ahol Amber főzött.
-Szia.Hol vannak a gyerekeid?-kérdeztem a konyha kuszöbén állva.
-Leennél.-felelte kurtán ami furcsa volt.
-Menjetek át Martinnal-suttogtam Lailának,csak biccentett és ment tovább.
-Amber mi a baj?-kérdeztem közelebb lépve.
-Semmi.Majd megyek át és viszek kaját.-fordult hátra mosolyogva de látszott a szeme sarkában egy pár könnycsepp elbújva.Nem tehettem semmi mást mint amit mond de a telefonja be volt kapcsolva és esküszöm csak egy pillanatra néztem oda amikor megláttam,hogy a szolgáltató 8 új sms-t küldött az eleje az volt ,hogy A szám nem található. Átértem,a nappalira furcsa hangulat telepedett mindenki idegsen tördellte az ujját és mikor beléptemegyszerre fordultak felém.Tom Laurával az ölében ült a kanapén,mellette Laila,Martin és Leen mindannyian a kanapén.Felvettem az ölembe a fiút és tovább ültünk.Leen észrevettehogy senki nem mond nekem semmit semmiről ezért feléém fordult.
-Nemtudom mi a franc van anyánkkal de nagyon idegesítő és kétségbe ejtő amit művel.Mármint hogy semmit nem művel.-nevetett fel hisztérikusan a tévét bámulva.
-Laurával ültünk a küszöbön amikor megcsörrent a telefonja.Az alapméretezett csengőhang volt ami az üzenetet jelzi.Hallottam ahogyan azt suttogja tele mindenféle hangulattal a hangjában hogy "mi?" azt is hallottam ,hogy szidja a szolgáltatót amiért az nem enged neki valamit...-folytatta Tom nekem pedig hozzákellett tenni valamit.
-Nem engedte neki mert a szám nem volt már aktív.-erre mind rám néztek,elakadt a lélegzetük is szinte.
-Tom hívjad már anyut én hívom aput.-pattantam fel.Martin érezte a hellyzet komolyságát ezért megfogta Laura kezét és elmentek a másik szinten lévő konyhába.
-Anyu hol vagy?
-Dolgozok.
-Apu?
-Dolgozik.Miért Lilly baj van?
-Áááá próbáljatok mást-fordultam hátra a többiekhez.-Anyu nemtudom mikor jöttök de még mi sem tudjuk mi van és itt vagyunk Leennél Martinnal együtt.Mikor jötöök ide gyertek.Szia szeretlek.-nyomtam ki a telefont idegesen.Már azt is tudtuk  ,hogy Kevinnel van valami.Tom próbálta de a szám nem volt elérhető.Megkellett próbálnunk valamit mi nekem jutott eszembe gyorsan odaírtam valamit a szám elé amit akkor használtunk amikor Martinékat hívtuk.Odanyomtam Tom orra alá a telefont.Kikapta a kezemből majd nyugodtság töltött el amikor áttm ,hogy a szemöldöke leeresszkedik a  normális helyére.
-Nem.Nem ez nem lehet igaz.-tovább nyomkodta de továbbra is ugyanaz a dolog történt.Tom lemondó tekintettel ült le a kanapéra.
-Kinyomta.

A rész kicsit érthetetlen lett?Ha igen nem bánom mert így is szántam :) A hangulata vegyes lett.A következő részt Pénteken hozom :) valószínüleg rövidebb lesz de lehetséges az is ,hogy nem :) Annyira nagyon örülnék pár megjegyzének vagy véleménynek de arrol már letette :( Ha nem írtok nembaj már nem fogom annyiszor emlegetni.Azért eléggé rosszul esett de mindegy nem én vagyok a lényeg itt hanem Lilly és a családja.Hogy mi lesz velük? Mi van velük?Ez csakis rajtam múlik :D a következző részben kiderül :) Boldog Újévet mindenkinek és boldog névnapot a : Fruzsináknak meg akiknek most van a névnapjuk :) Sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése