2015. január 16., péntek

15.Rész
         November közepe fele írtam Kevinről meg rendes részt akkor írtam utoljára.Mikor próbálgattuk hívogatni nem vette fel vagy kinyomta.Több telefonról is próbáltuk de úgy sem sikerült.Tom csalódott benne Aileen nem hitte el és azon kattogott ,hogy miért hagyta őket ott?Amber négy nappal az eset után hazautazott.Laura nem sokat érzékel belőle ,mert azthiszi ,hogy Kevin üzleti úton van,Tom és a kislány itt tartózkodnak nálunk anyu szabadnapokat vett ki ,hogy a kicsikkel tudjon lenni délelőtt.Tom összetört lelkileg és ki sem mozdul.Szerencsére Amber átrakatta Tomot az osztályunkba és tudnak a családi okokról is ezért nem piszkálják a tanulással.Mikor az ezelőtti részt befejeztem Tom nagyon rosszul lett.Martin és Laura szólt anyunak én meg odamentem hozzá.Reszketett és sírt.Szörnyű volt így látni őt,nem volt láza és sikerült megnyugtatni.Kábé két óra múlva megszólaltam(addig némán rugdostuk egymást egy matracon)
-Nem megyünk el lovagolni egy kicsit?-kérdeztem.
-Nem.
-Öltözz fel 10 perc múlva jövök.-álltam fel és kinyújtózva hagytam el a szobát.Lent anyu nagyon örült neki ,hogy kimozdulunk ott hagytam neki a hátizsákomat ,hogy rakjon bele vizet meg valami rágcsát.Vissza indultam a szobába és egy pillanatig megálltam Alexandra ajtaján álló tükör előtt ,hogy megnézzem az öltözékem.Utálok öltözködni ezért jónak találtam az enyhén kiszakadt,bevarrt és újból elszakadt jéger nadrágomat,egy rózsa színű béna trikóra pedig felvettem a bő sötétzöld tréning szvetteremet amit ott találtam a konyhában.Felmentem a szobába és reméltem ,hogy nem csalódok Tomban.Szerencsére ismerte ezt a parncsoló hangnememet ezért egy szürke blúzban és az eddig is hordott tréning nadrágjában megmosott,felfrissüült hajjal ült a legfelső lépcső fokon.Lepacsiztam vele mikor felértem majd felé nyújtva a jobb kezem felsegítettem.Lebaktattunk a lépcsőn felkaptam a hátizsákot az egyk szék karfájáról és megöleltem anyut meg adtam neki egy puszit Tom hasonlóképpen tett.Kimentünk az istállóba ahol Roxana és Alexandra lova,Maya várta ,hogy valaki kivigye őket a levegőre.Röpke tíz perc alatt kis segítséggel én is sikerült előkészítsem a biztonságos és kényelmes lovaglást(a nyeregre egy pokrócot terítettem ahogyan Tom is csak ő gyorsabb volt)Kivezettük a pacikat és mikor az utca végére értünk felültünk rájuk.Csendben ügettünk amíg egyszer majdnem lebillentem Roxanaról akkor Tom kiröhögött.
-Blee-nyújtottam ki a nyelvemet jelezve ,hogyén is lehetek öt éves szinten nem csak ő!
-Ha felhívna az apám már nem venném fel.-szólt felém fordulva a reakciómat várva.
-Megértem.De biztos vagy benne?-kérdeztem.És előhalásztam a vizes palackomat majd megállva szóltam Tomnak ,hogy iszok.
-Teljesen.Tudod az előbb amikor reszkettem meg bőgtem nagyon.Na akkor azért borultam ki mert egy álnéven írt e-mailt kaptam Kevintől.-állt meg egy kicsivel előttem hátrafordulva.Erre a reakcióm youtubera való volt:Meglepődésem során a a víz nem  vitt útlevelet ezért a torkom helyett az orromon keresztül visszatért a tágas természetbe.Tom majd lefordult a lóról úgy röhögött rajtam meg a fejemen mert mellé vágtam egy tipikus "mi a sün?" fejet.
-Mit írt?Álnéven...-indultam el mellé
-Olyasmiket ,hogy sajnálja ,hogy itt kellett hagyjon minket de neki itt már nincs dolga.Anyuval már nem jöttek ki jól és ő annyira sajnálja de akármikor meglátogathatjuk csak szólnunk kell stb.stb. a tipikus álszent dumák.Ja meg anyuval válnak.-sorolta.
-Azta.Nahát akkor...-gondolkoztam ,hogy mit kéne mondani-üdv a gyönyörű világban ahol...fák vannak?!
-Lilly mikor tanulsz meg figyelmet elterelni?Na akkor szia gyönyörű erdő ahol fák vannak levél nélkül és hó réteg nélkül.
-Leennel mi van?-kérdeztem.
-Szerintem Kevin továbbította az e-mailt mert ott volt az ő e-mail címe is.Úgyhogy ezóta talán már Lexával nézik azokat az értelmes videóikat.-Lexa meg Leen szabadidejükben értelmetlen videókat néznek.Négy óra lévén még világos volt mi fél hatra lettünk visszarendelve haza ezért még tovább ügettünk mint szoktunk.Az ösvényen ami nem kerezteződik és kanyarog kizárólag egy kanyar van benne kábé 30 méterre az ösvény kezdetétől.
-Hallod ezt vagy csak az én fülem cseng?-kérdezte Tom fülelve
-Az enyém is.A tied mit cseng?-vetettem fel egy kérdést.
-Egy patakot.-felelte gyorsabbra véve a tempót,követtem a példáját így pár másodpercen belül odaértünk.A keskeny víz egy nagyobb lépéssel átléphető csorgodmány volt.A köveket agyonra mosva sodorta bal oldalra.Kikötöttem Roxanat ugyanoda ahova Tom Mayát majd odasiettem a pajtim mellé.Gyorsan legugolva néztem meg ,hogy mennyire fagy le a kezem.
-Wá de hideg.-rántottam ki a kezemet a patakból.
-Nézd milyen tiszta.Vannak benne vízigazok is ni"-mutatott egy kőre ami körül táncikáltak a vízinövény szárai.Kicsit alányúlva jeleztem ,hogy felakarom emelni.Felemeltük  majd egyszerre engettük el mikor két fekete ollócska mutatta ,hogy ez biza az ő háza.Maya nyeríteni kezdett odaszaladtunk hozzá de mikor semmit nem láttunk ott visszaballagtunk a patakhoz.Egy pár percig álltunk ott mikor megint rákezdte.
-Mi a bajod van Maya?-mentem vissza hozzá mikor megpillantottam egy kicsike verebet.Szegénykének a testvérei ott voltak egy méterre tőle kinyúlva.A ló nem szereti a vérszagot ezért nyerített.
-Tooom-kezdtem elhúzva az "o" betűt-Néézzed máár-kezdtem nyájas hangona tenyeremben tartva a megsérült kismadarat.
-Hol akarod tartani ameddig rendbe jön mégis?-kérdezte tágra nyílt szemekkel felém nézve.
-Most mit  akarsz?Szerintem azt te  sem gondolod ,hogy itt hagyom.
-Nesze egy zsepi és add ide belerakom a zsebembe.-lökött el egy zsebkendőt.
-A zsebedben mégjobban meghal.-emlékeztettem félre fordított fejjel.
-Keresztanyu szokása szerint remélem uszonnás dobozba rakta a rágcsákat és ha abba belerakod...hm talán kidob téged verebestül.-gondolkozott.
-Jó akkor keressél vlamit abban a kukában.-mutattam rá egy zöld szemetesre.
-Nem fogok kukázni.-röhögött.
-Akkor fogd meg a verebet.
-Nem fogom meg a verebet.
-Mindent nekem kell csinalni argh.-morogtam, kotorásztam egy ideig míg megtaláltam egy törött savanyúságos vedret aminek még a teteje is jó volt szerencsére.Odamentem a patakhoz kimostam majd Tom elé álltam és elég közel a szeméhez meglóbáltam a vedret.
-Kreativitás tudod?-mosolyogtam majd beletöröltem amennyire tudtam egy kézzel a szvetterembe ,hogy viszonylag száraz legyen.A fészkük le volt esv így azt i beletudtam pászítani majd beleraktam a verebet.
-Na és ismét Lilly volt az okos hah.-pattantam fel Roxanara a veder fülét pedig a kézfejemre húztam.Hamar hazaértünk.Tom berakta a lovakat az istállóba míg én anyuhoz mentem a kisverébbel.
-Lilly ezt miben fogod tartani?-nézett rám anyu.
-Elmegyek Lailahoz ,hogy kérjek egy valami ketrec szerüséget.
-De ide ne hozd be!-szólt anyu.
-Akkor hova vigyem?-választ nem kaptam csak egy vállvonást.Tom csatlakozott szerény csoportunkhoz (Kiscsiripp meg én) és hármasban sétáltunk Laila háza felé.Bekopogtattam majd Ramona nyitott ajtót.
-Csóóókoloom.-köszöntem Tom csak mosolyogva intett egyet.
-Laila a szobájában ordibál a hörcsögével.-tárta ki az ajtót.Laila tényleg ott volt.
-Max!Te idétlen gyere már ide vissza a ketrecedbe.Wáá ott vaagy.-ezzel hanyatt vágódott a szőnyegen a markát a hörcsögre ejtve.-Na végre.Rossz kislány vagy ám.-fenyítette miközben gondosan becsukta a ketrec ajtaját.-Sziasztooook gyertek be.-mosolygott ledobva magát az ágyra.
-Szia-köszöntünk egyszerre.
-Mit csinaltok ti erre felé?Na üljetek már le.Úristeeeeen mi van a kezedben Lilly?-pattant fel kikapva a kezemből a műanyag vedret.
-Kiscsiripp a neve.Anyu nem engedi ,hogy megtartsam sajnos és gondoltam lenne kedved meg ha Ramona megengedi akkor nevelhetnéd ameddig fel nem gyógyul.-magyaráztam az ágyán ülve.Tom közben kislisszolt Ramonához ,hogy megkérdezze egyáltalán engedi-e?
-Atyaég szegényke.Maxnak van egy bénább papagályketrece amit nem szeretek mert mindig kibújt a rácsok között az neki jó lesz.Meddig maradtok?
-Felhívom anyut és megkérdezem meddig maradhatok jó?
-Ahaaaam-felelte teljesen átszelllemülve.Felhívtam anyut,azt mondta együnk itt akkor mert apu már otthon van és most készültek enni.Maradhatunk tízig mivel holnap szombat.Tom visszajött közben és kiderült ,hogy Laila és Kiscsiripp között nagyon erős kötelék nőtt 5perc alatt és Ramona ha akarná sem tudná neki megmondani.Laila előszedte az asztala alól a ketrecet majd odahozott egy zacskó fűrész port rám ,lett bízva a talaj elegyengetése utána Tom a műanyag foganytyúkkal felszerelt "botokat" erősítette fel a ketrec oldalára ahova a kis veréb majd felugorhat vagy felrepülhet ha már ott tart ,hogy  tud repülni.Laila addig az íróasztalánál ülve egy puha kendőre rakva Kiscsiripp sebeit vizsgálta.Ramona és a net segítségével kitisztította a sebeket.Semmi törés nem volt a kisveréb testében ezért mikor befejeztük Tommal a ketrecet Laila belerakta a fészket bele meg apró tollacskákat tettünk plusz Max házából elcsaklizott egy kis "bélelést"ami nem más mint karton papír puhára rágva.Csirkehús darabokkal vízbe mártva kell neki adni ,mert önállóan még nm eszik vagy kölessel mindkettő volt otthon és Kiscsiripp el fogadta majd elaludt fél tíz fele.Tízre otthon voltunk.A hét további része eltelt.Aileen is kezdi megemészteni a dolgokat Amber még marad Magyarországon.Az iskolában elkezdődött a gőzerővel javítás.Kedden megírtuk a magyar dolgozatot.A kémiával állok csak hadi lábon.Ami azt jelenti ,hogy(az osztályozás:6os a leg rosszabb és 1es a legjobb)van egy négyesem,egy hármasom és mégegy négyesem.Majdnem bukás.Más tantárgyakból egyes vagyok meg kettes szerencsére.Anyu tud minden jegyemről ahogy apu is.A többieknek a némettel vannak problémáik meg a matekkal de persze nem bukásig.A névsorral nem untatlak benneteket...meg magamat.A fekete hajú lány aki antipatikus Domina Queen az ő padtársa Regina Rose.Van egy kitűnő tanuló Adria Kvartz neki a padtársa Fekete Tivadar ők azok akiktől mikor belépsz az osztályba mgkérdezed ,hogy volt házi?Kedvesek és elég hangosak.A "menők":Elsa Lorie,Makó Valentin plusz két követőjük:Veres Rubina és Wack Bence,Két beszédes lány akik általában ötösöket kapnak vagy négyeseket a súgásból.Meg Tom,Laila és én.Ennyi.Persze sajnos Rose ott van az osztályban ami azt jelenti ,hogy naponta csipkelődik.Ma volt egy szülői értekezlet amin anyu Tomot és engem is képviselt háromkor kezdődött.
-Hjajjj-sóhajt mellettem Tom
-Bizony.-teszem hozzá.Az ajtó csukódik.
-Lilly Smith,Thomas Brown.-ajjajj na sziasztok majd jelentkezek.
Ölelés:Lilly


Sziasztook!A blog neve megváltozott  de a történet ugyanaz :) hátteret még mndig én csinálom és továbba sem szándékozok "normális" fejlécet tenni :D.További szép napokat :) Kicsit hosszú rész amit remélem nem bántok :) Ha kérdéseitek vannak nyugodtan írhattok :) Véleméyeket továbbra is elfogadok :)

2 megjegyzés: