2015. január 23., péntek

  16.Rész
      Itt van karácsony eljöött! Igen amúgy teljesen jól vagyok köszönöm.És igen megértük.Itt van végre a legeslegszebb ünnep.Egyébként már sajnos elmúlt és közelebb vagyunk a szilveszterhez de ti az elmúlt napokat nem ismeritek.Még.
     Óóó a szülői értekezlet az a drága.Velem nincs gondja egyik tanárnak sem csak a kémia,fizika tanárnőnknek.Fiatal meg minden de nagyon...nem írom ,hogy elmebeteg mert  az azért túlzás de mondhatni hogy az öregebb Einstein klónja agyilag.Véresen komolyan veszi a tárgyát.Anyuék mint mindig minden jegyemről tudtak de arra nem számított ,hogy a tanárnő ennyire "nemkedvel" engem merthogy én annyit mondtam ,hogy a tanárnő nem kedvel anyu válasza erre az volt ,hogy majd meg fog.Nem így lett és most mindenféle csirkeséget kitalált ,hogy nem tanulok(akkor vajon miért van kettesem is belőle?),nem figyelek(a tábláról egyszer az egész életemben vettem le a szemem mikor Rose rádobott a kezemre egy műbogarat amitől megijedtem de nem szóltam semmit.Tomot persze mindenki szereti...de azért neki is van egy "kedvenckéje" aki nem más mint a német tanár.Nagyon jól tud németül és ez a baj.Mert nagyon megszerette a gyereket utána pedig egyszer egy leckét nem tudott és fél órán át hadarta a tanár a magájét aztán Tom megszólalt:
-Leülhetek?-kérdezte majd levágta magát Regina mögötti padjába.Mi persze alig bírtuk visszatartani a nevtést mert a Ella tanárnő kezdett lesápadni.Vele ez volt a baj.Anyu különösebben nem csinált semmit csak megkért minket ,hogy biciklizzünk el Aileenékhez vigyünk nekik a töltöttkáposztából aztán menjünk el az étterembe apuért,azért bicklivel mert apu ma azzal ment.Felvettem a galaxis mintájú blúzomat meg egy jégert és elindultunk.
-Hé lekéne töltsd a mine craftot.-mondta Tom mikor a sarokhoz értünk.
-Töltsd le te a simset.-vágam vissza,amúgy ez a beszélgetés szinte minden második nap elhangzik.
-De miért kell elmenjünk keresztapuért?
-Nemtom" holnap megsétáltatom Ninát meg Rókát.Jössz?-fordultam felé.
-Figyelj Lilly.Róka... ő vadállat.Nem tarthatod örökké otthon egy..házban.Érted?
-Hagyjál békén.-tekertem erősebben meg a pedált majd elhagytam,tudtam jól ,hogy majd egyszer...de ne már ő az egyik kisállatom.Nem fogja megmondani nekem a világon senki.Elhatároztam de mégis rosszul éreztem magam mert tudtam ,hogy valamkor vége lesz annak ,hogy...hogy ő velem van.Nem akartam ,hogy ott hagyja hű barátját Ninát és nem akartam ,hogy itt  hagyjon engem.Megszerettem.Gondolkodtam,nem figyeltem ezért átmentem egy piroson amikoris majdnem elütött egy autó.Hátrafordulva intettem erre ő csak a fejét rázta.Szörnyen fájt ,hogy valaki ezt így mgmondta,de az mégjobban hogy ő.Utólért.
-A barátok nem a legjobbat akarják nekem?
-De.Ezért ébresztettelek fel az álmodból ,hogy ne érjen még rosszabbul amikor  elengeded.-erre csak lenézve néztem rá.Szó szerint mert neki kisebb a biciklije vagy az ülése.Ezután nemsokára odaértünk.
-Csing csing.-utánoztam az ajtó csilingelését.Apu felkapta a fjét és intett.
-Sziasztok.Kértek valamit?-kérdezte.
-A-a csak anyu küldött.Nem tudom miért.-folytattam a beszélgetést.
-Jó.Nekem kipukkadt a biciklim kereke ezért metróval megyek.
-Nemááár csak úgy hiába jöttünk el?-forgattam a szemem.
-Nem.Kaptok egy szelet pizzát kértek?-bólintottunk.Tom kiment és feljebb állította az ülését mikor megkaptuk a pizzát kivittem neki és az ajtónak dőlve figyeltem.Hamarabb befejezte ezért folytatta az üléssel való bíbelődést.Épp haraptam egyet amikor hallottam egy reccsenést és az ülés letört.
-Háhááhááá-nevettem fel és  pizzadarabokat hullatott a szám.
-Haha örülök ,hogy örömteli pillanatookat okozhatok kegyednek.-nézett fel rám.
-Álljál arrébb jóvan" ?-léptem oda a biciklihez és fogva a vázat leültem a betonra.
-Ha a lustaság fájna te ordítanál.-szólt egy idő után mikor elért az agyáig ,hogy leültem bicikli szerelés közben.
-S ha a kreativitás ölne te vígan bolondoznál.-folytattam a gondolatmenetet mosolyogva felülve a kerékpár csomagtartójára.Hogy bemutassam mire gondoltam elindultam a csomagtartón ülve egy kicsit kényelmetlen de megteszi.Visszahajtottam Tomhoz majd  átadtam a rokkant példányát.Apu épp akkor zárt be mikor mi elindultunk.Nem lepte meg egyikőnket sem ,hogy hamarabb ért haza metróval mint mi biciklin.
-Sziasztok.-köszöntem belépve a konyhaasztalhoz ahol hat tányér díszelgett tele húslevessel.
-Nyamm.-ültünk le.Anyuék feltűnően csendesek voltak de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget.
-Figyelj Lilly.Róka...
-Mivan megint Rókával.Mindenki vele van.De miért majd elengedem mikor jónak látom.-álltam fel az asztaltól a fél tányér levest ott hagyva.Felmentem a szobámba aahol Nina a helyén kuporgott...egyedül.
-Nem.Nem nem nem-szóltm egyre hangosaabban mindent fel lökve ahol lehettt Róka megnéztem.
-Hol van?- álltam meg az ajtóm előtt rekedten könnyes szemmel.
-Lilly...
-Anyu mondjad.
-Kiszökött az erdőbe.Nem találtuk meg.-fordult felém apu.
-Tom.Te erről tudtál ugye?-meredtem rá tágra nyílt szemekkel.Nem mondott semmit csak bólintott.Tudtam ha felmegyek nem jönnek utánam mert nem olyanok.De a kutyám depressziós lett a hiányától.Felvettem az ölembe és leültem az egyik sarokba a matracra.Nina nyöszörgött.Simogattam de nem javult.Megelégeltem és beidegesedtem kiszaladtam a lépcső elé és felemeltem a nyöszörgő kutyát.
-Ezt akartátok?Köszönöm szépen.-rontottam vissza a szobámba.A telefonomat vettem elő és levettem a fülhallgatómat a szekrényről.Nina füle mellé raktam az egyik párját a fülhallgatónak másikat meg az enyémbe.Beraktam a Happyt.Tom bejött de nem néztem rá.Rá haragudtam miközben ő legalább feljkött.De akkor nem érdekelt.A szám megszakadt és kiírta Laila nevét.
-Szia Lilly.-szólt bele.
-Szia.
-Láttam egy rókát az erdőbe.Aszittem" a te rókád.
-Hol?Mikor?Róka elszökött és nemtudom hol van és..
-Lilly.Itt van Róka nálam.Nyúgodjá meg na.-nevetett fel.-egyébként gyere már át hozzad Tomot is.van rajta még seb is és nincs jó állapotban...mondjuk rosszban sem.Jajj.Most  lekell rakjam gyertek át szia.-rakta le.Tomnak elmondtam aki látszólag nagyon örült leszaladtam Ninával aki pórázon jött utánam majd elmeséltem anyuéknak is.Persze elengedtek.Lailanal nyitva volt az ajtó így hamar bejutottunk.Ramona tévét nézett és csak intett.Laila sobájában káosz volt.Csiripp mellett ott volt Max akiket felváltva nézett Róka mellette meg egy kupac fűrészpor.A ruhák kupacokban álltak az egyik dombon egy szürke kiscica ült.
-Lailaaaa -törölgettem a szemem a röhögéstől már össze kellett kuporodnom.Tom az ajtó melletti asztalon ülve fogta a hasát.Mert így leírva talán nem de mikor megláttukLailat kiterülve a szőnyeg közepén aki feje pontosan egy cicaürülékben pihent.Nina lerohanta Rókát akik ezentúl elvoltak magukkal az ágy mellett,Laila felülve pislogott.A macska nyávogott mi meg röhögtünk.
-Na.-kezdtem neki-Most Tom hazaviszi a két állatomat és visszajön.Laila addig megmossa a fejét én meg felporszivozok.-Mindenki bólagatott és tette a dolgát.Mikor Laila kiért a nappaliba ahol Ramona nézte a tévét nagyon nagy nevetést lehetett hallani.Úgy látszik minden péntek éjszaka itt lakolunk Foxéknál.Negyed óra elteltével mindenki visszatért.Lailanak segítettem összepakolni a ruháit és kész is voltunk.Már volt időnk Kiscsirippre.Hétfőn táncpróba volt ahogyan szerdán is.A fellépésünk is megvolt.Végül a másik lány lett főszerepben és örülök neki mert én tuti elrontottm volna.Karácsony előtt egy héttel kaptuk ki a vakációt.Akkor már visszajött Amber is és mindenki visszatért a házába.A karácsonyt itt töltötték és mint ilyenkor szokás itt aludtak.Még Amber is.Ő a kanapén húzódott össze.A karácsonyt leírom részletesen.
Szenteste napja reggel
Felkeltem és kinyújtózva lestem rá a telefonom órájára.11 óra 12perc.Idő közben elkezdte nagyon jó szokását a hőmérdéklet.Fagy van.Felvettem egy szürke tréning nadrágot,egy fehér trikót rá pedig a sárkányos kötött blúzomat.Lófarokba fogva a hajamat lépkedtem le a lépcsőn és beleszagolva a levegőbe mosolyodtam el.Anya hat óra óta sütöget ezért a kókusz rúd illata keveredett a meggyes sütiével.
-Szia anyuuu.-öleltem meg.
-Szia na segíts megcsinálni a mézeskalácsot de az még fél óra.Addig ha akarod átmehetsz Lailaékhoz.-megbeszéltük ,hogy ők is itt karácsonyoznak de sajnos Ramona elkellett utazzon a szüleihez így csak Laila lesz itt meg Kiscsiripp és Max.Laila még aludt de addig kopogtam ameddig ki nem nyitotta a kaput.Felöltözött én meg addig kentem két vajas kenyeret mellé két csupor teát (náluk mindig van tea egy fazékban) Megreggeliztünk utána átmentnk hozzánk segített megcsinálni a mezeskalácsot is.Rókát meg Ninát kivittük sétálni ehhez már csatlakozott Thomas is.Martin egész nap ott volt Lauráéknál.ALexandra meg Leen valamit sütöttek Leenéknél James Travissel kitudjaholvan.Velüknagyon keveset voltak mostanában.Sétálás után neki kezdtem takarítani és elaludtam.Aztán kábé fél óra múlva a habverő hangjára keltem.A gyerekek nem adnak egymásnak ajándékt így ezen nem kellett idegeskedni.Hat óra volt már így felöltöztem a tökéletes karácsonyi szettembe ami egy brikotált blúz volt rá pedig egy karácsonyfás mellény szörnyen nézett ki ezért nem vettem fel a karácsonyos mellényt.Minek?Plusz egy farmert és kész voltam.Negyed hétkor lementem és felvittem sütit a szobába meg raktam a nappaliba meg a konyhában is kapott helyet egy tányér.Félkor Tom jött Laila utána aztán hétre jöttek a lányok.Kicsit késve pedig Laura Martinnal és Amberrel.Anyuéktól egy  fém makettet kaptam amit annyira szeretek kirakni,Ambertől egy békejeles hosszúujjú blúzt kaptam aminek nagyon örültem.Ennyi a karácsony.Pár nap múlva szilveszter.Én itthon Lailaval,Tommal,Anyuval,Apuval,Lauraval meg Martinnal leszek.Sziasztok!Majd jelentkezek.
Ölelés:Lilly

Sziasztook ez is egy hosszabb rész lett :) véleményeket köszönöm sajnos valamit elnyomkodtam és kitöröltem egyet de láttam azt is és köszönöm(tartalma az volt hogy "szuperül írok" :) ) További szép estét/reggelt/éjszakát/délutánt vagy akármilyen napszakot :) sziasztook :)

2 megjegyzés: