2015. február 6., péntek

17.Rész
Elmúlt szilveszter is leesett a hó is és tél van hivatalosan is.Sőt a sok hó hullástól bezárták az iskolát mert nem tudják biztosítani a meleget meg beomlott a padlás és elázott az iskola vagy mi nem igazán figyeltem azután hogy anyu kimondta a telefonban hogy:
-Áá szóval nem lesz iskola.-ezután nem figyeltem hanem ugrándozva hívtam fel Lailat.Igenám de olyan hó esett  és olyan hóvihar volt egész álló nap 24 órán át hogy lehetetlenség volt átjönni ugyanígy jártam Tommal is ígyhát leültem a laptopom elé az ablak mellé egy pohár mentateával(nem volt itthon másmilyen csak mentás) és leültem írni.
Szilveszter:Reggel 10 óra
Felébredtem az eső folytonos kopogására de mivel kettőkor tudtam csak elaludni (a gyönyörű eső hangjától) így a fejemre húzva a párnámat tovább pihentem eredménytelenül végül 10:30kor feladtam és lementem a földszintre ahol anyu a csapnál mosogatott Martin pedig az asztalon gyúrta a sós stanglit.
-Szia Lilly-köszöntött Martin lelkesen,én félálomban csak felemeltem a kezemet mire elkezdett kuncogni.
-Szia Lilly -szólt anyu még mindig mosogatva majd megfordult hogy mepusziljon de megakadt mikor meglátta csodálatos fejemet ami a kialvatlanság miatt picit betorzult meg beesett és talán ki is esett.
-Szerintem menj még aludni-méregetett anyu.
-Rászólnál a drága esőre hogy fogja magát és csituljon?Mert akkor megyek és alszok.-mosolyogtam az asztalhoz ülve.
-Tegyél be valami relaxáló zenét és akkor nem hallod a zenét.
-Próbáltam-mutattam fel a telefonomat amin jelezte ,hogy már csak 15%om van, csatlakoztassam a töltőt.
-Hát akkor...-fordult vissza anyu a mosatlanhoz-Nemtudom.
-Menj be az  én szobámba ott hátha nem kopog annyira.-emelte ki a kezét Martin a maszlagból.
-Jó megpróbálom.-robogtam be a szobájába.Egyébként a szobájában semmi irigylésre méltó nincs vagy ilyesmi csak egy ágy van benne,szekrény,ablak,egy doboz játékokkal meg egy íróasztal és kész.Tényleg csend volt a szobában,persze nem teljesen de azért jobb volt mint fent.Elaludtam hamar.Kábé 12körül ébredtem fel amikor Martin odakucorodott mellém,reflexből átöleltem mint egy macit(mivel plüssel alszok) meg mégegyszer ébredtem fel amikor valaki betakart minket de az nemtudom mikor lehetett.2kor viszont felkeltem majd óvatosan kiszedtem a kezemet Martin alól és kimentem a konyhába ahol anyu egyedül tevékenykedett.
-Sziawááááááá-köszöntem majd mikor megláttam az ablakot odakaptam a fejemet elég zsiráfosan nézhettem ki...na mindegy szóval a hó hullott...záporozott inkább.Alig láttam a fehrségtől az istállót.-Esik a hó,esIk a hó jaaajj de jóóóóóó.-ugráltam anyu körül.
-Megcsinálod a Böff salátát?-nekiálltam felvágni a savanyú uborkát utána a főtt répát,főtt húst belerakta anyu a borsót majd az egészet a majonézre öntöttem kábé háromnegyedórára volt szükségem.Alexandra elkezdett készülődni,behívott a szobájába és elém került a top...tizenegy ruha.
-Öh Lexa nem...izé tudod hát ez így egy kicsit bő választék nem?
-De de mind jó nem tudok választani na.-elkezdtem méregetni a ruhákat.Volt egy narancssárga pöttyös fodros hülyeség amit fogalmam sincs miért vett meg mert förtelmes egy ruha.A többit nem részletezném volt egy ugyanilyen zöldben meg egy rikítós még bénább kékben végül találtam egy számomra elfogathatót köztük ami egy pirostérdig érő ruha volt mellé egy lyen kistáska akármit meg egy cipőt és kész.Nekem nem volt különösebb kikötésem mondván úgysem megyünk el itthonról és amúgy is lusta vagyok bíbelődni azon ,hogy hogy nézek ki.Kiszedtem egy jégert meg egy bő (videó nézéshez tökéletes) blúzt ami szürke volt rá meg egy pár sárga csillag és a márka neve hatalmasban rányomtatva régi és kényelmes és nekem poontosan jó.Anyu nem is törődött vele különösebben mert szilveszterkor nem szokott lenni fényképeszkedés így rám hagyta.Éppen valami másik maszlagot gyúrtam amiből finom süti lett amikor megcsörrent a telefonom.
-Szia Tom-raktam le az asztalra kihangosítva a készüléket.
-Szia-köszönt anyu is.
-Sziasztok.Mit csináltok?-szűrtem ki a hang foszlányokból mert nagyon szakadozott.
-Sütit gyúrok anyu meg valami finomat csinál,Martin alszik apu...-kadtam meg.
-Apu a lovaknálerősíti meg azegyik falatmert a szél befújta az egyik deszkát.-mondta anyu.
-Aha.Na a kérdésem az ,hogy átmehetünk most?Később lehet ,hoogy már Laura feje lefagyik ha akkor indulunk,jön Amber is most mert egyedül nem hagyom ilyen időbe.Hoppá na jó Leen is jön mert majd akkor indulnak Lexa kocsijával.-darálta Tom.
-Oké gyertek.-feleltem.
-Várunk-tette hozzá anyu.
-Sziasztok.-köszönt el meg sem várva ,hogy elköszönjünk letette.Pár perc múlva anyu mondta ,hogy vigyem be a pogácsás tálakat minden szobába egyet vagy kettőt ,ahogy jut.Először Martinhoz léptem be már ébredezett,megrázogattam mire kinyitotta a szemét.
-Mindjárt itt van Laura meg a többiek ne aludj.-mosolyogtam rá becsukva az ajtót.Utána a mellette levő  Lexa szobájába mentem ahol éppen festette magát felém fordult mire tulajdonképpen visszaugrottam és leesett egy pogácsa a rakás tetejéről.
-Szedd le.-rökönyödtem meg.
-Erős?-kérdezte visszafordulva a tükör felé.
-Ömm mondjuk úgy hogy Lady Gaga lehet még nem viselt ennyi izét az arcán mint most te.
-Fujj inkább valami egyszerűt rakok.-kezdte lemosni.
-Nemsokáittvannak Leenék,jön hogy majd a te autóddal menjetek.
-Jöö-felelte belemerülve a sminkjébe.Kislszzoltam majd a szobámból kinéztem az ablakon.Nem láttam el a fahíd melletti fáig sem pedig az igazán közel van.Megpróbáltam Lailát megcsörgetni de teljesen eredménytelenül mert a térerő meghalt.Felmentem gépről facebookra ahol szerencsére Laila képviseltette magát így ráirtam,hogy jöhet ha akar vagy ha tud.Két perc elteltével el is küldte megnéztem a net gyorsaságát lehangoló látvány fogadott.Laila visszairta hogy az internet nála egy nagy rakás kaki és mindjárt indul mert nem akar sötétbe jönni.Visszaírtam hogy jó várjuk erre nem válaszolt,vagy ha válaszolt nem tudtam meg mert a net összeomlott.Lementem a földszintre ahova apu érkezett szegény.
-Mi a helyzet?-kérdeztem.
-Nagyon nagy a szél meg a hó,hóvihar van Roxana Clock el van magával de Maya fázott úgyhogy ráraktam egy rongyot amivel elaludt azért vnbent nála.A falakhoz mindhez raktam még deszkákat mert ez a szél...nem láttam ilyet még.-mesélte az asztalhoz ülve egy csupor teát tartva a kezében.Tomék megérkeztek teljesen átfagyva szegény Laura orra úgy nézett ki mintha Rudolph rokonja lenne.Gyorsan be tereltem Martin szobájába ahol van egy radiátor és mivel kicsi szoba gyorsan melegszik.Leen befutott Lexához én meg felmentem Tom után a szobámba.Nina az ablakban nézte a hóesést..művészlélek nincs mit tenni.Tom hanyatt dobta magát az egyik matracon.
-Laila is mndjárt jön csak lehet elakad az úton.-mondtam.
-Olyan szél fúj meg ne tudd.Laura játszott hogy hátradől és előre fújja a szél engem meg meg tartottszóval ááá.-magyarázta felkönyökölve.
-Tegnap este meg még eső volt.
-Megfagyott.Néztem is ,hogy milyen gyorsan történt.Esik az eső aztán látom hogy jég van a földön aztán meg már hó esik láttad?-beszélgettünk.Hát igen ilyen az amikor mi beszélgetünk semmi értelmes semmi érdekes mindig is ilyenekről beszélünk.A barátság szerintem attól igazi barátság ,hogy az értelmetlen hülyeségekre is felfigyelünk,ezesetben az időjárás az akkor arra figyelünk.Kábétíz perc múlva Laila Pufi vörös kabátjában,rózsaszín fülvédőben állt a lépcsőmön befagyva a szája úgy állt mintha éppen vigyorogni akart volna csak út közben megállt az idő.Behúztam a radiátorom mellé ahol kibontotta magát a kabátjából és tovább ücsörgött szótlnul.
-Mi van vele?-kérdeztem.
-Nem tudod míg ki nem mész de inkább neakard tudni.-javasolta Tom.Hat  órakor lementem akkor Amber segített anyunak Apu meg Martinék szobájában volt.Benéztem Lexa szobájába ahol már Leen pingálta a nővérem fejét,mgnyuggtatott mert ő sosem ken fel magára semmi feltűnőt,semmi erőltetettet.A szobámban utána társasoztunk utána megnéztük (leszedtem mert okos vagyok) a Hős6ost és ez a kedvenc mesém mert ezen nevette meg sírtam meg jajj utána állatmenő videókat néztünk amből kifogyhatatlan tár van a gépemen.aztán ettünk,ittunk,ettünk üvegeztünk,beszélgettünk arról ,hogy ki mi akar lenni ha nagy lesz én állatmentő,Laila nem tudja Tom pedig "valami álom melót képzel el magának" egyszóval gőze sincs.Tízkor Leenék elindultak de tizenegyre visszaértek mert nagyon kevesen voltak a hó miatt.Lexa berakott valam zenét a szobájában aztán arra ugráltak meg ilyenek amit m nem csináltunk.Éjfélkor megbontottuk a három üveg gyerekpezsgőt meg az egy  nemgyerek pezsgőt és megnéztük a tűzijátékot a konyha ablakából,a hó kcsit kedvezett és öt percig nem erőltette magát annyira így láttunk is valamit belőle.Amber meg Leen nálunk maradt a többiekel pedig így is volt megbeszélve.Tom nővére Lexa szobájában,Amber az egyik matracomat lehozta magának a konyhába és ott aludt Laura Martinnál a többiek meg nálam a matracokon,fél ötig bírtuk,mi nem vagyunk menő Janik így megelégedtünk ezzel is.Másnap Laila hazament ahogy Tomék is csak Laura maradt így velük játszottam aznap.Nincs lehagolóbb a szilveszter másnapjánál.Akkor már nem vársz semmit sem a karácsonyt sem semmit.Bár némileg kompenzálta a hó az elmélkedésemet.Most hétfő van ma kellett volna menjünk iskolába de a hónak hála erről elfelejtkeztem.Úristen mi volt ez?Nina...
Jövőhéten jelentkezek e most rohannom kell valami lett a kutyámmal sziasztok.

Sziasztoook nagyon örülök neki ,hogy írtok megjegyzéseket :) Bocsi hogy múlt héten nem írtam de elvoltam menve.Mindenkienk sok szerencsét a második félévhez sziasztok :)
  

6 megjegyzés:

  1. és nagyon jó lett ez a rész is

    VálaszTörlés
  2. az igen... gyönyörű a blogod... hogy a f*szomba lehet ilyen rettenet egy blogspotos oldal??? És akkor még más ízlését ócsárolod... Gratulálok. Látszik, hogy nem könyvet olvasol, hanem leinerke szöveggyűjteményét. Még hogy országos helyesírási versenyen. Te?? Még témazárót írni se engednélek te szánalom.
    Undormány az oldalat, úgyhogy javaslom kussolj más blogján. Kösz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelennel...:) szep is az.Koszonom nagyon kedves vagy ;) Oo hogy undormany?Nagyon szepen koszonom.Nem mindenki hiszi el ez van :) Nem muszaj.Tovabbi szep estet

      Törlés