2015. február 13., péntek

18.Rész 
Február eleje,Ninának abszolut semmi baja csak nyavalygott mert senki nem foglalkozott vele abban a pillanatban.Múlt hét vasárnap kimentünk Lailával meg Tommal szánkózni meg hóembert építeni.
    Éppen a matracomon ülve néztem az ablakot.Néztem ahogy hullik a hó,már nem olyan intenzíven de hullott.Sajnos hétfőtől iskola.Ezen gondolkodva rezzentem fel a telefonom zizgésétől.
-Igen?
-Jössz ki?Lailat is hívtam.
-Aha tíz perc mert két napja nem fésülködtem.
-Nem lány vagy?
-Lány,nem azt jelenti hogy nem lehetek álmos vagy lusta vagy illetve Lilly tudod mit jelent?Azt hogy a megtestesült..
-Tragédia?-folytatta Tom a mondandómat.
-Te kis...-rámcsapta a telefon a kis piszok.Felvettem egy kötött blúzt egy mellényt rá,két nadrágot meg a kabátomat a bakancsommal,kilóméteres sállal és kék-narancssárga kesztyűben..nem éppen egy profilkép alakzatot öltve  léptem ki ahol még senki nem állt.Elindultam Laila háza felé ahol már ketten jöttek integetve ugráltam feléjük,tapasztaltam ,hogy jég van mert elcsúsztam a második ugrás után.Laila karja nyúlt felém
-Köszi.Uhh nekem eltört a szánkóm-húzgáltamgamon a sálat.
-Van kettő eleég lesz az egy valaki úgyis kell húzzon engem így viheted a szánkót vagy a Tomos szánkót.-gondolkoztam egy kicsit majd ráváhtam magam Tom szánkójára.
-Vagy vihetsz te engem.-mosolyogtam rá legyőzve a sálamat.Szó nélkül elkezdett húzni, az elágazásnál megálltunk ,hogy eldöntsük merre megxünk.Az erdő fele vettük magunkat mert ott volt egy kisebb domb. A patak mellett.Amíg odaértünk beszélgettünk,húztam Lailat,Tomot meg aztán még ereszkedtünk ott a dombnál bár nagyon vakondtúrásos volt így inkább visszamentünk.A legelőn fabrikáltuk a hóembert.Egy kisebb lett de lett.Utána bementünk anyuhoz aki csinált nekünk teát meg kekszet rakott elénk.Rudolphoz asonlított minket.Laila és Tom is hazament utána a nap eltelt.Hétközben suli csütörtökön táncpróba aztán csütörtök este anyu telefonja csörögni kezdett,nem a szokásos engőhang,egy általam beállított zene.Zudtam ,hogy valaki olyan hívja aki nem szokta .Felmentem a szobámba ahova feljött Lexa is.A matracon ültünk tudaton kívül is feszült volt a hangulat.Mert hallottuk ahogy anyu felvette elfolytott,erőtlen mégis határozott hangon ejtette ki a köszönést.Pár perc múlva apu rontott be.
-Pakoljatok ruhákat meg ami kell.Pokrócot mind a kettő rakjon,párnát,vizet,töltőt.Fél óra.-szólt hűvösen és már szaladt is le.
-Hova pakoljak?És mi van Ninaval?Es miii?-kérdeztem.
-Nemtom pakolj és majd Ninát ledobjuk Lailanal vagy Tomnál.-bólintva borítottam ki az iskolatáskámat beledobáltam hármat minden ruhadarabból plusz a pizsamám.Öt percbe telt aztán Ninát felkészítve álltam apu előtt.
-És ő?
Toméknal lesz.
-Hova megyünk?
-Majd az autóba jó?-bólintottam.Lexa is jött anyu nem sokkal utána.Apuval bepakoltunk a kocsiba,az ülésre egy takarót takarva siettem vissza.Anyu a hivatalos papírok közfött kutakodott míg Lexa kaját csomagolt egy szatyorba.Apu mellé álltam Ninával  megkérdeztem ,hogy megyünk-e elvinni.Elvittük ott megtudtam az alapsztoriból pár szót például: Hosszú út,kivan,bentvan,jelentkezünk,kutya marad.Róka is.Visszaérve írtam Lailanak annyit amennyit tudtam visszaírta ,hogy írhatok neki amikor tudok valamit mert nem haragszik.Anyu és Lex már azajtóban vártak.Nem beszéltünk sokat.Az utakról a hó levolt takarítva mégis lassan haladtunk.Lexa facebookon chatelt,anyu az utat nézte néha apura nézett erre ő rá mosolygott vagy biccentett egyet.Tizenkét óra körül bedugtam a fülembe a fülhallgatót és Evanescencet meg Fall out boyt  hallgatva aludtam el.Hatkor ébredtem meg akkor Csehországból jöttünk ki éppen.Dugó volt utána és teltek az órák lassan lassan nagyon lassan.Háromkor mi még mindig alig haladtunk a forgalom miatt.Négykor végre elindult az óriási sor.Este tízkor léptük át a magyar határt.Mivel magyarország masik felén van a város ahova elvileg megyünk.Éjfélkor láttam meg a táblát "Békéscsaba".


Bovsi hogy ikyen rovid rész lett az elírásokert megint bocsanat de a tabletem billenytyuje elromlotígy mindent félre nyomogatok bocsanat :) Remelem tetszett ez a resz.Irhattok megjegyzest mert nagyon orulok neki :) Tovabbi szep napokat es szep hetet.Boldog valentinnapot aki tartja aki nem annak pedig szep napot :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése