2015. február 27., péntek

19.Rész
Anyu magyarazta az utat én néztem ki az ablakon utána pedig felhúztam a cipőmet.Apu elég fáradtnak látszott.Lexa akkor kezdett bepörögni,Martin egész úton aludt,anyu arca pedig elég feszülten ragyogott.Becsöngetve vártunk arra ,hogy beengedjenek,mama nyitott ajtót mire anyu minden idege súgása ellenére a szívét választotta így mama vállan pihentrette a fejét.
-Khm..nem akarom elrontani a hangulatot de kicsit hideg van.-fagyoskodtam.Beérve letettük a csomagjainkat,anyu és apu az egyik szoba fele indultak a csomagokkal.
-Istenem-tette össze két kezét-te még ilyen picike voltál amikor láttalak-mutatott a terde fele Lexre nézve.
-Én még emlékszek rád-ölelte meg mosolyogva az alacsony asszonyt.
-Rólad csak hallottam.-fordult felém.
-Lilly vagyok.-mosolyogtam.
-Tudom.És a kisfiú?Ő ki?-forgolódott.
-Pár hete van nálunk,Isztambulból jött.-magyarázta Lexa.
-Értem.Mit szeretnétek vacsorára?-váltott témát.
-Jujj kérhetek tejberizst?-kérdezte Martin.
-Persze.Menjetek pakoljatok ki.-Benéztem abba a szobába ahol valaki tévézett.Kiderült ,hogy a nagypapám az.Megkérdezte ,hogy ki vagyok mire kicsit mocorogni kezdtem de végülis sehonnan nincs hogy ismerjen.
-A kisebbik unokád.Azért jottünk mert nem vagy jol.-ultem le az egyik fotelbe.
-Szivrohamom volt.Mégmindig nem vagyok jol de képzeld kaptam tolokocsit.-lelkesedett.
-Whooaa kiprobálhatom?-pattantam fel?
-Majd igen.Majd szolsz mikor kész az ennivalo?
-Igen.-mosolyogtam vissza rá.Arrébb mentem a folyoson ahol volt kábé 5 ajto volt de mégis abba mentem be amiben a legnagyobb volt a zaj csak az lehet a nekünk szánt.Lexa már ordittatta a zenét,Martin az ágyon ugrált én meg akkor értem be.Csendben bepakoltam a szekrénybe,irtam Tomnak meg Lailanak aztán leültünk beszélgetni.Megbeszéltük hogy tisztelettudoan kell velük viselkedni meg rendesen és ilyesmi.Nagyon fáradt vagyok meg most megyünk enni a vacsorát úgyhogy csak elmentem és nemsokára irok.
-Másnap dél korül lehetunk-
 Tegnap még beszélgettünk,ettünk meg ilyesmi utána jottünk aludni.Most ugydontottem felmegyek a padlásukra hátha találok valamit.
Nagyon bocsi hogy csak ennyi lett de most jottem haza versenyrol meg nem ir jol a tabletom sem de hatha udok meg hozni :) Azert rakom fel ilyen roviden hogy ne okozzak csalodast hogy nem hook ennyi heten keresztul.Sajnalom tenyleg :( de azert remelem tetszik :) Tovabbi szep napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése